Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Gittan - 19 februari 2008 17:49

Det har ju varit så mkt hela tiden & ibland har man bara ingen lust at skriva...*L*. Men jag börjar nu iaf & avslutar väl senare.

Idag var det träning i ridhuset igen,det funkade mkt bättre för VÅR del iaf !! Mariette hade bakat goa muffins. -Tack för det. Vi fick med en helt okänd hund,det är en tjej som rider & hon har en "SOS-Hund".Hon frågade om hon fick vara med på platsliggning,GIVETVIS fick hon det! Bra med okänningar för oss alla. Lindas Carmen & Lillemors Iota hade premiär i denna miljö,det funkade bra men Iota blev lite vild & galen ett tag *S*,men det blir hon till & från på fältet med,så det gör ju inget *S*.

Efter träningen hann jag hem för att byta kläder,skulle till ortopeden med mina små söta fossingar *L*.Det blev remiss för inlägg för båda fötterna,så SEN kan jag förhoppningsvis kanske slippa både ont & felaktig gång.....

              Igår hade vi styrelsemöte på klubben,gick igenom lite av varje.

vi brukar ha väldigt trevligt på våra möten! Det luktade RENT långt uti svalen...Anki hade skurat golv & annat i lokalen. DÅ kom Carina & jag med våra sketna hundar ' *Fniss* Vi hade tränat på fältet innan...

              Nu e d fikatime,sen ner till klubben för sista fria träningen innan kursstarten på torsdag.   - Återkommer senare.....

22.3.         NU är det senare *L*

Det var väl tur att jag åkte ner till klubben,det var jag som skulle ppna...DET hade jag förträngt *S* Många var det i kväll,jättekul!

Strega gjorde mkt bra ifrån sig,så det ska väl inte vara helt kört att tävla till helgen *S*.Sen vet man ju iofs aldrig vad som kan hända.....

           Nu ska det betalas räkningar,alltid lika kul.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards