Direktlänk till inlägg 23 februari 2008

Tävlat *S*

Av Gittan - 23 februari 2008 16:42

16.45.             Ja,det var en tävlingen det!


       Jag startar med Helheten: LOVANDE AKTIVITET MEN SPLITTRAD!  (7)

                         Undrar om domaren menade mig eller Strega.....

**************************************************
**********************************************

Tar en rejäl springsväng i hästhagen med Piwo,Polly & Strega i morse,så de får sträcka ut ordentligt.Hem & fika & sen tänkte jag att jag åker iväg i TID.

Samling& lottning skulle börja kl.12.00 i klubbstugan på Orust bk. 20 över 10 åker jag,GOTT OM TID.....- ska du vrkligen åka så tidigt? säger Benny.

- Ja,DET ska jag....Man ska ju prata med folk,fika,ta ut hundar osv,innan det är dax.

                   Dessutom VET jag att jag är URUSEL på att hitta *ASG*

Kartan har jag framme & jag kör & kör.....Jodå,där skulle jag visst svänga....jag kör & kör....Till slut så inser jag att jag måste ha kört fel *S*,stannar & ringer. Visst var jag fel....(hade inte förväntat mig ngt annat heller).Blir guidad via mobilen *L*. ÄNDÅ kom jag fel.....- Stanna där du är! Det säger Ängeln Therese från Orust bk,så kommer jag & hämtar dig.....

         Jag var näääästan rätt iaf ! Till slut kom jag/vi fram,då var kl.11.50....En snabbfika,ut med hundar & sen var det dax.... - Vilket nummer får jag????

                                         Givetvis nummer 1!!!

Det gör mig absolut inget i vanliga fall,men jag hade nog velat haft liiiite mer förberedelsetid just nu. *L*

               Tog på Strega "Husses vansinnesköp" (se mitt galleri *S* ),tänker ha det som turhalsband......Så var det då dax för platsliggning.Kände mig ganska säker på at hon skulle ligga & det gjorde hon.- Yesss!!!

Poäng: 9,5     Lätt oro,nosar.    Jättenöjd med det!

Tandvisning. 9     BRA!      (med tanke på att det var "Farbror Willy" som var domare,så är jag mkt nöjd över det betyget.

Linförighet: 7,5        Bra aktivitet,men hoppar på föraren.  (måste få henne att sluta med det. *irriterande*

Läggande: 0, Lägger sig inte...       I vanliga fall är hon väldigt SNABB på det mom. *L* Hon la sig fint då jag gick tillbaka till henne. *L*

Inkallning: 6,5. Bra intresse,men kraftigt upphopp.

  MÅNGA onödiga poäng att tappa där....

Ställande: 7. Bra förare,eftersteg

Apportering: 7,5   Slarvigt avslut.  Helt MITT fel.....

Hopp över hinder: 6,5  Tvekan. Hon STANNAR & kollar på hindret..

Detta kan hon MED klockrent. *L*

Summa summarum: 135,5 poäng & en 6:placering av 10.

Jag är jättenöjd med det resultatet! Rutin är ju det som saknas...Hos Strega då *S*. Men,men,det kommer!  Får öka kraven en del på vissa mom. helt klart...eftersom det är rena slarvfel.

       I morgon är det Kungsbacka,får väl se hur DET går då....

                            En rolig dag har det varit iaf!

                           MEN JAG VILL HA EN GPS.......

Funderar på om jag ska åka ikväll & sova över i bilen..OM jag hittar Fjärås ridhus i mörker vill säga.....


**************************************************
*********************************************

 
 
Ingen bild

Gittan

23 februari 2008 17:47

*S* JAG kan missa vilken jä**a klubb som helst!
Svar till nedan.....
birgittas skriver 2008-02-23 17:36:24:
Allvarligt.... HUR kan man inte hitta Orust BK???? Tycker det var väldigt bra poäng med tanke på vem som höll i skyltarna *S* Håller tummarna för er imorgon också

 
Ingen bild

Linda

24 februari 2008 07:36

Attans oxå!efs som jag vet att hon kan...läggande 0..den som hon gör sååå snyggt!Jaja..det går bättre idag..lycka till!kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gittan - 8 mars 2009 12:12

  Igår var det dax för dop,Leon + två andra små barn döptes i Kärra kyrka. Jag var iväg innan & hämtade svärmor så hon kunde vara med. B + Anna-familjen var tyvärr inte med för de var sjuka. Det var samma präst som höll dopet för Rasmus & Nova,honom ...

Av Gittan - 5 mars 2009 18:07

                             Ja,då var det dax igen!                  En härlig gäng med hundar & tvåbenta! 15 ekipage,nästan hälften helt nya,det är roligt.Mycket prat blir det....... Var även nere igår +tisdagen,då har jag 2-Elit.Igår kikade jag på...

Av Gittan - 1 mars 2009 11:19

Har varit i hästhagen med jyxen,har Polly med, sedan ett par dar,då är det himla käckt att gå dit. Hundarna är så roliga att se på...*S* De har alla en sån förväntan på vägen till hagen.Mina ve att kanske,kanske, bollen är med & DEN gillar dom. Polly...

Av Gittan - 27 februari 2009 11:27

                                 Hade skrivit massor.... Så försvann det,shit...... Svärfar gick bort natten mot torsdag & det var ju inte helt oväntat kanske,men det gick så fort.   har ingen lust att skriva om allt igen så det får räcka så här. ...

Av Gittan - 16 februari 2009 13:58

  Jag bestämde mig för att spåra idag för att låta jyxen jobba lite med näsan. Laddade termosen & åkte iväg. Lade ganska långt till båda två. Som vanligt så stannar man upp i spåret & funderar på vad f*n man ger sig in på eg!Mössan åker både fram & b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards