Alla inlägg den 19 november 2007

Av Gittan - 19 november 2007 19:32

             EN VECKA KVAR IDAG!

Tog vägen om klubben i morse,Nilla kom förbi efter sin runda runt dammen.
Hem,byta kläder & iväg till tandläkaren.Köpte med en fin blomma på vägen, för de ska sluta, & pensionera sig. Vi kikade på journalen & första gången jag var där,ja,det var -80 ! - Så många år...
Hade dessbättre inga hål! Det var bra! Hem igen & på med fika.Ut med jyxen & då jag kommit in igen så kom Patrik & strax efter kom Benny.Vilade en stund & ut med jyxen igen....Nu har vi återigen varit ute i mörkret. - Trist med denna årstid,tycker jag.

Har ringt en del samtal idag som jag borde gjort helst för längesedan....Det är lätt att skjuta på vissa saker....

Det ploppar upp en liten ikon *L* då jag skriver,har laddat ner ett rättstavnings /översättningsprogram gnm Incredimal & det är tydligen på alerten! - Himla käckt. Sen behöver jag ju iofs inte följa det slaviskt....*S*

       I morgon är det dax för sjukgymnasten,DET behövs kan jag säga *S*
   Det känns som om det är snö på g....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards