Alla inlägg den 3 november 2007

Av Gittan - 3 november 2007 15:50








15.30


Ett ljus för alla mina Nära & Kära,både 2 & 4-benta.

Idag var jag ner till klubben,skulle träffa Carina.Vi skulle gå igenom de 2 "Hemliga Momenten" inför KM:et i morgon. *S*. Vi har tänkt ut varsitt....Det kan nog bli lattjolajbans...Ofta så är det just de momenten som kan vara avgörande.Då vi har KM,så är det inte för instruktörer & deras hundar,utan bara för våra kunder.Det går till på så sätt att den som deltager får lotta 4 moment ur den kurs de går på.Detta gör att ALLA har samma chans att bli klubbmästare,oavsett om det är nyb.hundar eller mer avancerade. Koeff.på momenten är samma i alla klasser. De HEMLIGA ger MYCKET högt betyg om det klaras *S*
Det är alltid kul då man ser att här gäller det att bjussa på sig själv,många goa skratt & kommentarer brukar det bli!
Km:et innehåller både agility & lydnad,så den som har en riktig "röta",kan ju faktiskt bli klubbmästare i BÅDA grenarna,DET är roligt! Det var en del folk på fältet,lite extraträning för onsdagsgruppen.Carina & jag dirigerade varandra i Lkl 1,båda våra små fröknar behöver både störningsträning & kommando som de INTE ska lyssna till! *L* Jag åkte ner till affären & inhandlade några drickebackar,för det var helt slut.
Nu ska jag nog inta ryggläge en stund,tror jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards