Alla inlägg den 16 november 2007

Av Gittan - 16 november 2007 22:32

- Ja,då hade vi diplom/prisutdelning & årsmöte med klubben igår kväll.

Höll på som ett skållat troll under dagen med saker som skulle fixas.Hämta/lämna grejer både här & där.

        Det var som vanligt många närvarande,kul.

Småtassarna,började vi med,med tanke på att kvällen kan bli sen *L*.Därefter tar vi de andra veckodagarnas kurser en efter en.Det är väl lite pirrigt för en del att kravla sig upp på scenen & få sin "Dom" !! - Nä,skojar bara....Det brukar vara så bra såååå *S*. Upptäckte att jag glömt skriva diplom till min egna kurs...- Hrmmmm.....Får skriva dem så fort tillfälle ges.Många goa skratt & många kramar blir det under udelningen! Det är så himla kul,att i synnerhet för dem, som trodde att det "här kommer ALDRIG att gå" överlämna fina protokoll! Extra bonus givetvis om de på toppen av det hela blivit uppflyttade. Det var många som fått uppflyttningspoäng.Då den cermonin i aulan var avklarad,ja,då skulle instruktörer & hjälpare upp till klubbstugan för att intaga lite smörgåståra . - Jättegott var det!

Vi brukar avsluta så på hösten i synnerhet,det är ju inte alltid vi träffar varandra allihop. Lite blömster & annat hade jag med mig hem,dessutom en ananas *S* - Den fick jag eftersom vi snart åker till ett av ananasens hemländer. *S*.Strega & jag kom 2:a i Lkl 1 med 179 p.Inger,som ann,hon hade 0,5 p. mer. *L* Men det visste jag ju redan innan,men det visste inte hon *S*.

             I morse gick jag i skogen,gud va' gött det var!

Läkarbesök hade jag på middagen & jag fick recept på mina mediciner som jag måste ha med mig. Fick dessutom ytterligare EN tid till.....Min läkare som jag nu haft i ca 30 år,han ska sluta.....Då han började prata om att han inte hade så många patienter kvar länge,ja,då vist jag att EN tid till ska jag ha iaf....Det är vemodigt....Därför får jag dra ut på det lite till.

         I morgon kommer det en "Gäng käringer" *S* hit! Vi ska ha en liten party-party-kväll! Det ska bli kul! Håller som bäst på att planera vad jag skall göra att äta & har näääääästan bestämt mig......

         Benny var på Landvetter tidigare i kväll & hämtade Patrik,Maria & Nova,de kom hem från Egypten & hade haft det jättebra. skall bli kul att höra om det.

                                        - Nä,nu väntar sängen !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards