Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Gittan - 13 augusti 2008 00:32

00.30.                                    TRÖTT!!


                                          - Återkommer.

**************************************************
************************************************

19.55.                          - Så,nu återkommer jag *L*.

En tränings-sväng i morse,tog Strega på ett helt nytt ställe. Platsen funkade bra,så ven fria följet.Men vid ink.med ställande så lade hon sig ner då jag lämnade......Fick gå tillbaka flera ggr innan vi fick till det.

       Till sjukgymnasten,DET behövdes,längesedan jag var där nu.

Plockade sedan,då jag kom hem,av alla de sista vinbären,så nu kokar jag en andra omgång med gele'.

              

Har ingen "Saft-Maja" som går på plattorna,så det får bli den gamla goa modellen!



Tog en burk med till Agnetha,vi tränade lite på klubben.En "gammal" bekant kom vägen om,jättekul!  Benny är & vallar med Strega. Det blixtrade & dundrade för en stund sedan,men har nu slutat. Att gå ute i fårhagen då ,är väl inte att rek.....

       Nedan,är ett foto på min fina klocka jag köpte.

 

       - Nä,nu är det dax att gå ner & vri runt saftpösen lite *L*

           ( verkar vara två lika bilder....då får det väl va' det då...)

**************************************************
*********************************************

23.20.            Har snott en film från Hanna som är tagen i Skottland.


Ovido - Quiz & Flashcards