Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Ena hunden lämnad.

Av Gittan - 25 november 2008 23:45

Ja,då var Strega placerad hos Nilla,Piwo lämnas i morgon.

Hon var rolig Strega,hon kände def. igen sig *S*. Dofterna på marken utanför....Svansen började gå som attan *S*.

     Dagen har annars innefattat framplockning av SOMMARKLÄDER!!

I morgon åker de i resväskan,det som ska med.Nyss var Helene här för att säga hejdå,fika då givetvis *L*.

Måste komma ihåg att få med mig sulor & klackar,har några skor med där jag kan ha dem. Annars kan jag inom några dagar inte gå & DET är ju inte så kul. En dunderkur med cortison skall jag ta nu framöver,för spruta verkar ju tämligen meningslöst.Det blir säkert bra.Piwo vet absolut vad som är på G,han kollar på väskor & oss som håller på i ett.

Vi får ta vägen om kompisen i Älvsjö,han kom hem från Brasilien i förra veckan,det går inte att uppbringa brassepengar någonstans...- Heja Forex!!

Som väl är,så hade han lite med tillbaka hem.

      Nu är det snart dax att dejta kudden i egna sängen,sen dröjer det! *L*


 
 
Elin

Elin

26 november 2008 11:12

ha en sådan himmla trevlig och bra resa, är inte alls avundsjukt. Tycker livet är bra orättvist ibland.
Hej hej

http://www.varghund.com

 
Lola

Lola

29 november 2008 05:23

Vi har precis kommit hem från Las Vegas nu..Ville bara slinka in o säga hej och ha det nu så bra på er Brasse resa.

http://www.lowenberg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gittan - 8 mars 2009 12:12

  Igår var det dax för dop,Leon + två andra små barn döptes i Kärra kyrka. Jag var iväg innan & hämtade svärmor så hon kunde vara med. B + Anna-familjen var tyvärr inte med för de var sjuka. Det var samma präst som höll dopet för Rasmus & Nova,honom ...

Av Gittan - 5 mars 2009 18:07

                             Ja,då var det dax igen!                  En härlig gäng med hundar & tvåbenta! 15 ekipage,nästan hälften helt nya,det är roligt.Mycket prat blir det....... Var även nere igår +tisdagen,då har jag 2-Elit.Igår kikade jag på...

Av Gittan - 1 mars 2009 11:19

Har varit i hästhagen med jyxen,har Polly med, sedan ett par dar,då är det himla käckt att gå dit. Hundarna är så roliga att se på...*S* De har alla en sån förväntan på vägen till hagen.Mina ve att kanske,kanske, bollen är med & DEN gillar dom. Polly...

Av Gittan - 27 februari 2009 11:27

                                 Hade skrivit massor.... Så försvann det,shit...... Svärfar gick bort natten mot torsdag & det var ju inte helt oväntat kanske,men det gick så fort.   har ingen lust att skriva om allt igen så det får räcka så här. ...

Av Gittan - 16 februari 2009 13:58

  Jag bestämde mig för att spåra idag för att låta jyxen jobba lite med näsan. Laddade termosen & åkte iväg. Lade ganska långt till båda två. Som vanligt så stannar man upp i spåret & funderar på vad f*n man ger sig in på eg!Mössan åker både fram & b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards