Direktlänk till inlägg 7 november 2008

Veckodagbok verkar det nästan bli ist *L*

Av Gittan - 7 november 2008 18:40

Fredag:

Ute med Bodil i morse.Kallt & ruggigt ute är det. Regnat hela da'n.

Strega verkar va färdiglöpt nu & det är ju bra. Helene var vägen om & fikade,alltid lika kul! Skulle flytta om TVÅ prylar i ett skåp.....Ni vet väl själva vad som händer då?? - Just det: Omflyttning både här & där *S* Men å andra sidan så blir det lite utrensat på så sätt. Hämtade grabbarna bus på dagis,ringde & kollade om Patrik & Maria var hemma så vi tog vägen om dom. TRE busfrö med andra ord!

Lämnade hem boysen & nu håller jag på att städa.Har tvättat ett fönster & bytt gardiner. Det får bli i småportioner för arm & övrig kropp vill inte samma som jag *L*. Därför satte jag mig här en stund.....B jobbar i helgen så honom ser jag inte så mkt av.

Torsdag:

Sista kurstillfället,eller rättare sagt: 2:a "frigången" *S*. De schemalagda dagarna är slut & det är dax för avslutning på söndag.

På kvällen var jag & "Pratade hund". Ämnet var klicker & target,väldigt givande! Trött som attan vid hemkomst.

Onsdag:

Gick en lång härlig tur på "elgatan" med hundarna,riktig mysigt var det,hade med mig fika & njöt av det goa vädret.Mötte Birgit med Alice,Lizzie & Lille Ludde mitt ute i ödemarken *S*.

Åkte för att inhandla Fikabröd + lite till,det var änna tomt på klubben.På tisdagskvällens kurs så delade vi andäktigt på en TORR bulle & en seeeeg chokladkaka....*S*. Hoppas att det räcker till söndagen med.

 (Det nyinköpta alltså *L* )

Ska ge mig på att försöka länka till min "Facebook",det går väl som det brukar,dvs: Mindre bra *S*,men jag testar!

  - Tror tamigfaktiskt att jag lyckades......

                                    Ska försöka ta ett fönster till.......

 
 
tezze

tezze

8 november 2008 19:10

Avslutningen blir spännande imorron, det lär ju se ut som en lervälling!! Ska vi gissa hur många hundar som lägger sig ner?? hahaha

ses imorron!
kram tezze, ebba och en HELT GALEN makea... (som jag ska kunna hålla koncentrerad imorron? haha blir en synd för någon "där uppe")

http://hem.passagen.se/ebbsnoff

 
Lola

Lola

10 november 2008 22:59

göttegris när åker ni? Vi åker den 20e men ska ju bara var borta en vecka.. å andra sidan känner inte att jag har tid att åka.

http://www.lowenberg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gittan - 8 mars 2009 12:12

  Igår var det dax för dop,Leon + två andra små barn döptes i Kärra kyrka. Jag var iväg innan & hämtade svärmor så hon kunde vara med. B + Anna-familjen var tyvärr inte med för de var sjuka. Det var samma präst som höll dopet för Rasmus & Nova,honom ...

Av Gittan - 5 mars 2009 18:07

                             Ja,då var det dax igen!                  En härlig gäng med hundar & tvåbenta! 15 ekipage,nästan hälften helt nya,det är roligt.Mycket prat blir det....... Var även nere igår +tisdagen,då har jag 2-Elit.Igår kikade jag på...

Av Gittan - 1 mars 2009 11:19

Har varit i hästhagen med jyxen,har Polly med, sedan ett par dar,då är det himla käckt att gå dit. Hundarna är så roliga att se på...*S* De har alla en sån förväntan på vägen till hagen.Mina ve att kanske,kanske, bollen är med & DEN gillar dom. Polly...

Av Gittan - 27 februari 2009 11:27

                                 Hade skrivit massor.... Så försvann det,shit...... Svärfar gick bort natten mot torsdag & det var ju inte helt oväntat kanske,men det gick så fort.   har ingen lust att skriva om allt igen så det får räcka så här. ...

Av Gittan - 16 februari 2009 13:58

  Jag bestämde mig för att spåra idag för att låta jyxen jobba lite med näsan. Laddade termosen & åkte iväg. Lade ganska långt till båda två. Som vanligt så stannar man upp i spåret & funderar på vad f*n man ger sig in på eg!Mössan åker både fram & b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards