Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Gittan - 29 maj 2008 23:24


I morse var det ner till klubben igen för att träna lite ihop med Carina.
      Testade att ta 2:ans moment & det blev över förväntan! - ja,ja..rutan satt ju inte klockrent precis,men det kan hon,lite mer övning på den så....Alltså ska jag nu träna på 2:an,hoppar resterande i 1:an. Har ett 1:a-pris,det får räcka. 
Nu är det slut med Pollyvakteriet med,så två galna Border har jag nu igen istf 3.....*L*
         Ikväll har jag varit på kurs på Studiefrämjandet tillsammans med Agnetha.
                         "Hund för alla"
En trevlig information/kurs  att hålla kurs för funktionshindrade. Väldigt mkt info blev det,vi fick även se en film om hur det kan se ut. Det syntes mkt tydligt hur glada & nöjda de olika deltagarna(i filmen ) var.! Helt klart intressant....Så nu har jag intyg på att jag gått igenom den,det är ju nyttigt för framtiden kanske. - Vem vet? Anmärkningsvärt,det var att det var så FÅ deltagare....Inbjudan har gått ut till samtliga cirkelledare inom hunderiet,SBK,alla privata osv. 7 pers var där...Ingen representerade SBK,enbart ideella + privata...
Det tyckte jag faktiskt var jädrigt dåligt.
        F.ö så verkar det vara lite sommar nu,äntligen!
hoppas det varar ett tag!

Ovido - Quiz & Flashcards