Alla inlägg den 28 december 2008

Av Gittan - 28 december 2008 12:57

Men nu har vi varit hemma en dryg vecka,hade gärna stannat ett tag till *L*

Har ännu inte hunnit med att fixa alla foto,dels pga av en vrålförkylning + annat.Men de kommer så småningom.

Vi var på "Jul på Liseberg" med Anna,Magnus,Oliver,Rasmus & Nova,det var jättekul! Klart det är spännande för ungarna att se allt som finns! Lite olika vinster blev det med,några gossedjur + choklad.På väg till utgången så spelade jag på Tobleronehjulet & fick med mig en stjärnvinst hem *S* 2 kg Toblerone,inte helt fel.Vi var inte hemma förrän vid 21.30-tiden & det var inte helt lätt att hålla Nova vaken på vägen hem....

Julaftonen blev lugn & stillsam,Patrik,Maria & Nova var här.Tomten kom förståss..(Foto kommer).

Fredag kväll ringde P & M,det började nog bli dax för bebisen att anlända. Jag åkte dit vid 18.30-tiden.Då klockan var ungf. 20.30 så åkte de iväg.

Lite spännande att se vad det skulle bli,jag hade tippat på en kille....Låg på soffan & hostade & kikade på piratfilmen med  J Depp....Vilken jä**a skit...

Gick upp & lade mig i gästrummet/bebisrummet & hostade & hostade....Konstigt att Nova inte vaknade.Strax efter 02 så ringde mobilen,det var Patrik,en liten kille såg dagens ljus kl 02.13 & allt hade gått bra.Försökte sova igen,men det gick inget vidare..Host,host,host...Maria skickade ett foto på lillkillen vid 3-tiden.Jag somnae till en stund & vaknade av mobilen,det var Patrik som stod utanför & hade inga nycklar *L* - Nä,för dem hade jag.Eftersom allt gått bra,så bestämde de sig för att Patrik skulle åka hem & få lite sömn.Alltså fick jag mösa mig upp & släppa in honom *S*

      Nova vaknade strax efter 7 & kom in till mig,vi gick inte upp på en gång.Hon reagerade inte speciellt på att JAG var där istället för mor &far.

Vid halv 11-tiden väckte vi Patrik & jag åkte hem & direkt i bingen.

        Först idag är jag ngt bättre & det är ju bra!

                               Foto på Knodden.

Ovido - Quiz & Flashcards